Nee’m goll dys Doolish

Posted on May 28, 2010

0


I’ ve included here more conversational material that I have been using with some of my classes. It’s quite useful for practising the future tense of the verb ‘to do/make’

Nee’m goll dys Doolish yn çhiaghtin shoh çheet = I’ll go to Douglas this coming week

Cha jeanym goll dys Doolish yn çhiaghtin shoh çheet = I shall not go to Douglas this week

Jean oo goll dys Doolish yn çhiaghtin shoh çheet = Will you to Douglas this coming week?

Craad nee oo goll mairagh? = Where will you go tomorrow?

Nee’m shooyl er y traie mairagh = I shall walk on the beach tomorrow

Nee’m geaishtagh rish yn radio ny s’anmey = I’ll listen to the radio later

Jean oo goll er y vaatey dys Sostyn? = Will you go on the boat to England?

Nee’m / Cha jeanym = yes/no

Jean oo jeeaghyn er y vluckan coshey?  = Will you watch the football?

Jean oo jeeaghyn er ny ratçhyn TT mleeaney? = Will you watch the TT races this year?

Cha jeanym goll shiaulley mairagh  = I shall not go sailing tomorrow

Accompanying sound file here: neem goll dys doolish

Tagged:
Posted in: lessoonyn